* * * * *

četvrtak, 6. srpnja 2017.

POZDRAV PUNKERU / KOJOTI U SALOONU (1994)

POZDRAV PUNKERU

Ona iskonska se svijetlost može vidjeti jedino iz mraka, valjda zato uvijek sa smiješkom tonemo ka dnu.
Buša sam upoznao u drugoj polovici osamdesetih u jednom stanu na Remizi u kojem smo tada ponekad trošili dane. Sjećam se kako bi se iznenada od niotkuda pojavio na vratima, u starom sakou i sa flašom burbona Jim Beam u ruci, te kako bi isto tako iznenada i nestao kada se flaša ispraznila. Ponekad kada bi tamo prespavao bi ga ujutro zatekao kako sjedi za stolom u kuhinji, ponekad bi ušao u kupaonu, a on bi drijemao u kadi, ponekad bi zajedno prošetali malog nasmiješenog psa od Renate koji bi pomahnitalo otrčao prema okretištu i izgubio se čim bi izašli iz zgrade na ulicu. Ni tada, a ni nikada kasnije, Buš i ja nismo nešto smisleno razgovarali, no kad bi se negdje sreli bi umjesto toga uvijek nešto zajedno popili. 
Buš je svirao usnu harmoniku i bubnjeve, pjevao u početku u Kojotima, na kraju bio u Zdeninim Babiloncima i nije da nikada nije imao svojih prilika, ali trenutna želja mu je uvijek imala prednost spram bilo kakvog medijskoga uspjeha i drugim ljudima uobičajenih postupaka. Pa tako čak i kad je sa Kojotima konačno trebao snimiti svoj prvi album je odjednom nestao iz studija, te kako ga par dana nisu mogli naći jer je zabrijao u nekoj zabitoj zagorskoj kleti, na njegovo mjesto je uletio Alija.
U posljednje vrijeme sam ga sretao na svim zagrebačkim punk koncertima, a zadnji puta smo se vidjeli prije par mjeseci na koncertu Dead Kennedysa. Stajao sam ispred pozornice i gledao jednu od predgrupa, a on je došao do mene, pažljivo me primio sa obje ruke za glavu i poljubio u čelo. 
Nakon toga se samo nasmiješio i bez riječi nestao u mraku.


KOJOTI U SALOONU 1994
1. Roadrunner 
2. You run away from me 
3. I Try 
 4. Money


ROBERT BUŠIĆ BUŠ - VOKAL I USNA HARMONIKA
DAVOR VIDUKA - VOKAL I GITARA
VANJA MARIN - BAS
MARIO ANUŠIĆ - BUBNJEVI




KOJOTI U OSIJEKU (1993)
FOTOGRAFIJE ZORANA JAĆIMOVIĆA

U REALIZACIJI POSTA SU UČESTVOVALI:
ZDENKO FRANJIĆ
ZORAN JAĆIMOVIĆ


IN MEMORIAM
ROBERT BUŠIĆ BUŠ
1968-2017



STRAŽARNI LOPOV 2017


2 komentara:

Ixa kaže...

RIP majstore

Unknown kaže...

Eh brate.. Lopino, stvarno si ga opisao onakvim kakav je bio, dobar i nepredvidljiv. RIP Deda.