* * * * *

srijeda, 23. rujna 2015.

NEĆAK SATANA PANONSKOG I NJEGOVI MEMOARI (I)


Kad holokaust većinu trenom uništi, 
ti ćeš doći u svojoj moći da duhove rastjeraš. 
Kad lešinari već obave svoj posao, 
ti ćeš doći u svojoj moći da klicu zasiješ. 
Kad ni kosturima više traga ne bude, 
Ti ćeš doći u svojoj moći, 
vratit ćeš se Satane.

Vrištim, rušim, razbijam. 
Najavljujem povratak njega. 
Većina oči javno spaljuje. 
Dok iščekuju povratak njega.


PJESMA: TI ĆEŠ DOĆI U SVOJOJ MOĆI (VRATIT ĆEŠ SE SATANE) - IVICA ČULJAK KEČER II (1991) 


VLADO ČULJAK KEČER IV
NEĆAK SATANA PANONSKOG

Ja sam Vado Čuljak Kečer 4 i držim se toga strogo da sam reinkarnacija svoga strica, pokojnog Ivice Čuljka zvanog Kečer 2, poznatog kao Satan Panonski i frontmena nekad jako kontroverznog i popularnog benda Pogreb X. Sada se prvi puta sa svojih 27 godina pojavljujem u ovakvoj punk vrsti internetskog svemira na stranicama Stražarnog Lopova. Ja nisam retardacija, ja sam reinkarnacija, ja nisam tatin sin, ja sam očevo dijete i četvrti Kečer po redu. U slobodno vrijeme pišem vrlo kratke rime psihodelično sablasnog i kaotičnog sadržaja, a poremećenim ih smatraju samo oni koji nisu punkeri. Ne želim iznosit sva svoja sjećanja o mome Ivi, nego ću reči samo neka meni najdraža. Bio sam tada još dijete pa se prvo sjetim mnogih njegovih darova. Kao ono kada mi je poklonio igračku autić bijele boje sa crvenim križem na sebi. Tada je to bilo popularno jel je bilo ratno vrijeme. Bio je brižan stric. Brinuo se jako o meni i mojim sestrama. Bio je veliki zaštitnik cijele obitelji i dobra osoba. Jako dobro pamtim tu veliku posvećenost obitelji i familiji, jer iako sam bio mnogo mal sjećanja neka zauvijek ostaju u glavi. Mnogo mi je značio i znači kao stric. Dalje ne bi želio previše pričat. 
Želim se posebno zahvalit svima koji se zalažu za to da Satan Panonski živi u njihovim pričama, sjećanjima, memoarima. Svima koji vjeruju u njegov povratak. Svakom punkeru želim poslat pozdrav koji glasi ovako:
Sve vas volim braćo bez obzira na naciju i vjeru. Jer naša nacija je punker, a zanimanje prijatelj. Tako nas je naučio Ivica. Sve vas pozdravljam. I one koji se samo furaju, a i one koji zbilja rade. HARD BLOOD SHOOK - PUNK IS NOT DEAD. 

BILJANA BALAŠEVIĆ moja prijateljica
Najveća punkerica koju sam osobno upoznao i najveći fan Satanov.
Bila je 2-3 puta na Ivinom grobu, od toga jednom sa mnom.
Čak je posjetila moju baku, Satanovu majku, koja je još uvijek živa. 

Pojasniti ću vam svoju reinkarnaciju u slijedećoj epizodi ovog texta gdje ću vam otkriti neke hard blood shook stvari o svome osobnom iskustvu. 

STRAŽARNI LOPOV 2015


Nema komentara: