* * * * *

petak, 17. srpnja 2015.

ENDYMION - SCENES DE LA VIE FUTURE



ENDYMION
SCENES DE LA VIE FUTURE

Strana A
1. The Fool On The Hill
2. I Have Control
3. The Dragons
4. She's Only Slepping

Strana B
1. The Man With The Golden Eyes

2. Rain *
3. Something Gonna Happened *
4. Louie Louie *

Sve pjesme su snimljene u Trash Studiju 1989. godine
osim - * snimljeno na koncertu u zagrebačkom klubu Podroom 26.11.1989.

ENDYMION:
Đimoti Denis - vokal
Igor Polak - gitara i prateći vokali
Anton Novak (Žika) - bubnjevi
Goran Polak - bas i prateći vokali

Dubravka Čleković - drugi vokal u pjesmi "The Fool On The Hill"


Muzika - Igor Polak

Tekstovi - Goran Polak
osim - "The Fool On The Hill" (Lennon / McCartny) i "Louie Louie" (R.Berry)

Fotografije - Lidija Mataja

Snimatelji - Cobra & Robert Radošević

Produkcija - Igor Polak


PROMO NALJEPNICA


LIRIKA NA HRVATSKOM: GORAN POLAK


JA IMAM KONTROLU / I Have Control /

ja ponovo želim živjeti i želim ponovo sebe
ja ponovo želim živjeti i želim ponovo tebe
jer napokon sam našao svoj san, on je bio tako blizu
spavalo je na mome dlanu tih nekoliko karika u nizu

ja ponovo želim živjeti, jer sada znam da mogu sve
mislio sam da sam gubitnik, a rođen sam za uspjeh
uvijek sam tražio svoju sretnu zvijezdu, a ona je stalno bila tu
dovoljno je bilo samo podići glavu i pogledom uhvatiti ju

ja imam kontrolu


ZMAJEVI / The Dragons /

gledaj me dok mi pričaš, djevojko iz kineske četvrti
daj mi svoje oči, vidjeti ćeš kako lete zmajevi
skini šminku sa lica i lezi pored mene, djevojko iz kineske četvrti
u sobi punoj dima zrakom lete zmajevi

plesati sa tobom je kao poljubiti anđela, kao ples sa sjenama
dotaknuti tvoje tijelo je kao poljubiti ocean, kao dotaknuti sunce

daj mi svoje oči i lezi pored mene
u sobi punoj dima vodi ljubav sa mnom


ONA SAMO SPAVA / She's Only Sleeping /

u meni je postojao jedan bljesak radosti, taj bljesak si bila ti
kada si nestala, svjetlost se ugasila
sada lutam ulicama opet sam, još jedan umoran pijani dan
u mraku tražim nestali sjaj

ljudi me pitaju zašto sam uvijek sam, govore da mi je netko potreban
da te zaboravim, da ti ne postojiš
ali sve do živim sjećati ću se, čekati i tražiti te
jer znam da ću jednom ponovo naći nestali sjaj

ona spava
ona samo spava i sanja otvorenim očima


ČOVJEK SA ZLATNIM OČIMA / The Man With The Golden Eyes /

noćas su sve zvijezde nestale, u mojim očima linije su bljesnule
odmah sam znao, on je ponovo tu
helikopteri grme nebom, policija patrolira gradom
svi čuju glas, on je ponovo tu
a nitko ne zna tko je on, netko je rekao da to je bog
i da svjetlost na nebu svima donosi spas
a on je samo došao da me vrati, u moj izgubljeni svijet
hiljadu svjetlosnih godina udaljen

jer čovjek sa zlatnim očima vidi i čuje sve
smije se gore nad gradom, mislima on okreće svijet
jer čovjek sa zlatnim očima još uvijek luta kroz snove
njegova mreža svijetli na nebu i sve više me vuče gore

on mi govori, pogledaj zvijezde, dijete neba, svemirski brod nas čeka
zaboravi svijet, zaboravi ljude i pođi sa mnom, pođi sa mnom


KIŠA / Rain /

potreban mi je tvoj dodir, da te osjetim, da te volim
ali nemam više ništa da ti dam, osim kišnih oblaka, osim kišne pjesme
jer ovo je stvarnost, ovo je istina, nevina djevojko
ponovo sam pijan i ovo nije ljubav nego požuda

dajem ti sve, dajem ti sve moje kišne kapi, ali ovo nije ljubav
i slušam kišu kako pjeva kao vodopad


NEŠTO ĆE SE DESITI / Something Gonna Happened /

čujem glasove koji govore, on je lud
vidim ljude kako prolaze, osjećam poglede
isključio sam telefon, ne želim znati što se događa
gledam kroz prozor nacrtan na zidu i osjećam se sasvim dobro

znam za tračeve koji kruže, gomila gluposti
i da me neki ljudi mrze, svejedno mi je
ponekad razmišljam o tebi, ali nemam potrebu da te vidim
ponekad razmišljam o tebi i osjećam se sasvim dobro

nešto će se desiti


NOĆNA ŠETNJA / Night Walk /

noćas ćemo šetati ulicama staklenog grada
ti ćeš me primiti za ruku i ja ću te okruniti
doseći ćemo spokoj ležeći na vlažnim pločnicima
smijati ćemo se kao divlja djeca u noći bez mjeseca

noćas ćemo preskočiti staklene ograde
otići do palih anđela, preletjeti preko planina
maknuti ću ti kosu sa lica, dotaknuti te usnama
razoriti ćemo prostor, samo jedan dodir bit će dovoljan

noćas ćemo probuditi sve mramorne statue
i naći smisao u snovima koje sanjamo
zvuk sa druge strane obale će proći kroz naš dah
i sve naše izgovorene riječi pretvoriti će se u krik gavrana

noćas ćemo naći pjesmu skrivenu godinama
ukradenu iz sjećanja, ukradenu iz vremena
otvoriti ćemo prozore i pustiti je da leti
otvoriti ćemo naša srca i pustiti je da leti

noćas ću biti sa tobom
noćas ću umrijeti za tebe
noćas ću letjeti sa tobom
samo ništa nemoj reći


STRAŽARNI LOPOV 2015



Broj komentara: 6:

zlatcom kaže...

Gdje ima za kupit,skinuti audio ili video zapisi od Endymion? Odlicni su!!

Goran Polak kaže...

U skorije vrijeme ću napraviti jedan CD za sebe, na kojem će biti kazeta "Scenes De La Vie Future", materijal koji smo snimali za izdavanje ploče u Njemačkoj, koja zbog rata nije nikad završena i neke pjesme i remiksevi koji su korišteni za dva performansa (sve će to biti i na blogu). Pošalji mi svoju adresu na mail, pa ću ti kad završim poslati kopiju CD-a.

arlly kaže...

Poštovanje gosp.Polak jako dobar blog i još boljeg imena.Čuo sam nekad davno krajem ´80 god za grupu Endymion,al nisam je imao prilku poslušati sve do sada.Iskreno nisam ni mogao slutiti da ću biti tako oduševljen materijalom.Prekrasno svaka vam čast.I Have Control puštam cijeli dan ,ovo je trebao biti svjetski hit al tako je kako je! Nemojte zamjeriti al skinut ću ovo sve da mogu slušati(osobno) svakodnevno.Pozdrav iz Mostara,Zoran !!!

Goran Polak kaže...

Poštovanje gosp.Zoran
Hvala ti na komentaru. Pošalji mi svoju mail adresu na jesus.loves.the.stooges.2@gmail.com pa ću ti poslati snimke.
Pozdrav,
Goran

arlly kaže...

Ako ste u mogućnosti da napišete i stavite nesto za poslušati od punk bandova Aberacija mozga i Sindrom a poslaću vam svoj mail.Svako dobro i živjeli !

Goran Polak kaže...

Na žalost nemam ništa od grupa Aberacija mozga i Sindrom, a Endymion sam ti poslao.