* * * * *

srijeda, 8. srpnja 2015.

DKK - MJESEČEV SIN

DKK 
MJESEČEV SIN / EDITIRANO IZDANJE U P.M. 

Zamolio sam Dražena Karakaša Klita da mi kaže par riječi o svojoj novoj knjizi i novom izdanju njegove sad već kultne prve knjige „U pičku materinu“. 
DKK: Nova knjiga "Mjesečev sin" je prva opširnija fiktivna proza i tema je prva polovina ili makar prva trećina života izmišljenog lika. Podnaslov joj je "Kupleraj 1", kupi me - prodaj me je osnova, a prepliće se sa svim društvenim nivoima i svim stranama svijeta.
Ne želim otkriti više nego da prgav mladić nema kontrolu, ali ima cijeli svijet i anđela. 
"U p.m." je napisana i složena u 30 dana i priča je fenomenalna, ali je primjedba u struke bila da ih se ne ljubi dosta u dupe, pa sam prilagodio sve zajedno i njima malo.
Kako je postojao interes da se snimi igrani film po knjizi "U p.m." pitao sam ga kako je završila ta priča.
DKK: Kako ta knjiga funkcionira van sistema i hijerarhije nitko ne zna napisati scenarij, jer ga ne mogu utrpati u šablonu, pa sumnjam da će napraviti film. Dodvoravanje klišejima s mojim likovima ne dopuštam. Kamiondžija je mastan, a Hrvati i Srbi ne znaju šta se događa - zaboravi. 
U stvari prava su prodana, al' zaboravi dva put. Čekam da ugovoru istekne valjanost pa kupi me - prodaj me. 
Knjiga je bila i ukradena. Potpisao ju je ginekolog, al' zaboravi tri put.
Zanimalo me i da li su njegovi bendovi DKK / D POLIKKIA još aktivni.
DKK: Trenutno podmećem svoje tekstove drugima pa oni sviraju i pjevaju, a aktivni bendovi... možda u skroz novom formatu. Svi da vježbaju, a ja samo sjednem pa ih gledam... 
DKK se dok smo radili ovaj intervju nalazio u bolnici jer je kako mi je rekao "krivo udario pa će moderna medicina opet dokazati svoju superiornost nad književnim vrstama i njenim slugama", pa ćemo nastaviti drugi puta. 

U stvari bolje da vi pročitate knjigu, a mi umjesto da se zajebavamo sa intervjuom dok se ponovo nađemo u miru popijemo nešto. 

KNJIGU MOŽETE NARUČITI OVDJE:



STRAŽARNI LOPOV 2015




Nema komentara: