* * * * *

srijeda, 10. kolovoza 2016.

SALE & FRIENDS - OSMIJEH (2016)

Prošlo je par mjeseci od povratničkog koncerta Saše Novaka, nekadašnjeg gitarista Psihomodo popa, u zagrebačkom klubu Hard Place, pa sam popričao sa njim o tome kako je prošao njegov povratak na scenu. 
SALE: Moja je želja i namjera bila zvuk koji mi konstantno svira u podsvijesti pretočiti u pozitivnu energiju i uobličiti kao dobar rock'n'roll. Feedback koji sam dobio od muzičara i publike premašuje sva moja očekivanja i zahvalan sam za veliku podršku. Obećajem još puno dobrog rock'n'rolla.
U međuvremenu se pojavio video spot montiran od materijala snimljenog u Hard Place-u.  
SALE: Još kao klinac volio sam gledati snimke sa koncerata poznatih bendova. Filmovi poput "Rude Boy" od grupe The Clash ili "The Kids Are Alright" od The Who su mi ostali duboko u sjećanju, tako da sam se za ovu priliku odlučio oprobati i u tom vidu kreativnosti. Naime, preuzeo sam montažu spota u svoje ruke. Cilj mi je bio dobiti live dinamiku. Taj neki koncertni feeling dobiti i u kvaliteti slike.

     

U spotu je korištena Saletova verzija pjesme "Osmijeh" legendarnog Drage Mlinarca, a ta ista snimka će se krajem kolovoza naći i na kompilaciji "Rock The Nation" u izdanju Backyard Productions namjenjenoj svjetskom tržištu. 
SALE: Kada sam početkom srpnja dobio upit za pojavljivanje na kompilaciji "Rock the Nation" bio sam istovremeno sretan i počašćen, te s druge strane itekako potvrđen u mišljenju da je moj povratak uslijedio u pravom momentu. Sretan sam da je potvrda došla i iz tog nezavisnog izvora. 
Planovi za dalje?  
SALE: Uskoro ću izbaciti dvije nove pjesme na kojima radim. Prva će biti obrada jedne pjesme Psihomodo popa, a druga je pjesma Alena iz Goblina. U planu su mi dva albuma. Jedan će biti retrospektiva mog stvaralaštva, a drugi live iz Hard Place-a. Uskoro slijedi i novi singl. 
  
STRAŽARNI LOPOV 2016



Nema komentara: