* * * * *

srijeda, 28. siječnja 2015.

GARAGE IN JULY


"Mi smo visokooktanski Swamp 'n' Roll sastav iz Osijeka. Četvorica mladića začarana duhom Delte. Misija je jednostavna: prenositi naslijeđe Groove-a, naslijeđe Bluesa. Sviramo direktno i iskreno, iz jaja i srca. Pjesme nastaju same od sebe, spontano i bez predumišljaja zato što je osnova benda pravo prijateljstvo.
Osjećati ritam Delte znači ostati zdrav i snažan u ovim šugavim i umjetnim vremenima. Nas je četvero i imamo svoja imena, ona koja su nam dana. Kad sviramo i kad smo skupa, preuzimamo prave identitete. Mi smo: Bobby Lee July (bubanj), Rick July (bas gitara), Ron July (solo i ritam gitara, prateći vokal) i Jim July (vokal, ritam gitara, usna harmonika).
Mi smo velika djeca, a odrasti je samo zamka. Naša glazba uvijek donosi samo Ljubav. Buka i znoj. Ljubav i Swamp 'n' Roll." - GARAGE IN JULY (STRAŽARNI LOPOV 2015)


GARAGE IN JULY
DEMO 2014/2015
1. Pitaš me gdje je moje srce 
2. Buntovnik ljubavi 
3. Spoznaj me
4. Sebe ugasiti blues
5. Ne govori da me znaš




HVALA BENDU NA AUDIO SNIMCI

STRAŽARNI LOPOV 2015


Nema komentara: